2.12.2012

Rozpoczęcie po raz drugi...

Witam!
Prowadzona przeze mnie historia miała swój początek pod adresem http://hp-to-jeszcze-nie-koniec.blog.onet.pl lecz z przyczyn czysto ludzkich  nie mogłam prowadzić tamtego gdyż zwyczajnie zapomniałam hasła ;)
Zwlekałam z przenosinami na blogspot dość długo, wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazywały na to, że ten moment i tak nadejdzie. W sytuacji kiedy jestem postawiona pod ścianą i nie mogę wrócić na starą stronę bloga znalazłam się tutaj.
Zapoznaję się z możliwościami blogspota i mam nadzieję, że zapałamy do siebie chociaż przyjaźnią. Szata graficzna się tworzy... wkrótce będzie na co popatrzeć (mam nadzieję).
Na początek przenoszę dotychczasowe rozdziały opowiadania pod aktualny adres. Mam nadzieję, że uda mi się zyskać nowych czytelników jak również odzyskać starych choć wiem, że prawdopodobnie na to nie zasłużyłam przez moją niesystematyczność.
Pozdrawiam,
Katarzyna :D

1 komentarz: